Nexus Polaris Review

LabelsNuclear Blast
Length43:37
Ranked#16 for 1998 , #704 all-time
Album rating :  89.5 / 100
Votes :  25  (2 reviews)
Reviewer :  level 21         Rating :  90 / 100
S albumom "Nexus Polaris" posunuli svoju hudbu kvalitatívne o ďalší stupienok na vyšší level. Album je pestré s kvalitným čitateľným zvukom pre všetky nástroje, štýl: Experimentály Melodický Prog./Black Metal. Prvý posun nastal v pestrejšom speve, kde Nagash (Stian Arnesen) sa napriek revu a blackovom (akoby havraniom/hovorenom) growlingu snaží spievať, pričom je doprovodne celkom často podporený hosťujúcim ženským spevom v podaní Sarah Jezebel Deva. Ďalším posunom sú gitary v podaní Blackheart (Amund Svensson)/Astennu (Jamie Stinson): okrem riffovania šperkuju svoju hru rôznymi vyhrávkami a kvalitnými sólami. Samostatnou kapitolou sú klávesy - Sverd (Steinar Sverd Johnsen) dokáže kombinovať atmosférické, vesmírne (space) a klasické vyhrávky, pričom vhodne dopĺňajú hudbu, sú nápadité a pestré. Hellhammer (Jan Axel Blomberg) dokazuje, že okrem rýchlych bicích a priamočiarych klepačiek, dokáže zahrať aj pomalšie/variabilné pasáže. Zhrnutie: výborné album extrémnej metalovej scény.
1 like
Covenant - Nexus Polaris CD Photo by Megametal