In Times Before the Light Review

LabelsMordgrimm
Length51:00
Ranked#74 for 1996 , #3,598 all-time
Album rating :  84.5 / 100
Votes :  12  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  80 / 100
debutové album "In Times Before the Light" od nórskej úderky Covenant (neskôr si museli zmeniť názov kapely na The Kovenant, z dôvodu už existujúcej EMB kapely s rovnakým názvom) v dobe vydania nespôsobilo na metalovej scéne veľký rozruch (to sa stalo až pri druhom výbornom albume "Nexus Polaris"), avšak aj s odstupom množstva rokov je potrebné uviesť, že patrí ku kvalitným Melodickým Black Metal -ovým albumom, ktoré patria k tomu lepšiemu v rámci danej scény. Hudba je prevažne v strednom, prípadne rýchlejšom tempe, avšak gitarová hra je vždy sprevádzaná klávesovými prípadne akustickými vyhrávkami, je celkom melodická a čiastočne aj atmosférická. Rev (spev) je klasický black metalový, avšak aj napriek občasnej monotónnosti patrí k tým lepším. Jednou malou nevýhodou je, že niektoré piesne sú si celkom podobné. Taktiež bicie sú v rámci scény celkom dobre zvládnuté a nefrčia v jednom tempe, naopak prispôsobujú sa celkovej hudbe. Neskôr - v roku 2002 bolo dané album remixované a vydané pod hlavičkou The Kovenant - In Times Before the Light s využitím elektronických zvukov a čiastočne aj iných postupov (pôsobí chladnejšie, avšak menej temnejšie, no tiež nie je zlé).
3 likes