Gate of the Gods Review

LabelsFrontiers Music Srl
Length49:37
Ranked#41 for 2022 , #2,528 all-time
Album rating :  90 / 100
Votes :  6  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  95 / 100
mám rád, keď ma pozitívne prekvapí album, od ktorého moc neočakávam (alebo neviem, čo mám od nich očakávať), keďže je to prvé album a predošlú tvorbu muzikantov som aj tak veľmi nesledoval. New Horizon je vedľajší projekt (alebo aj nová vedľajšia kapela?) dvoch bývalých spoluhráčov z rock -ovej skupiny H.E.A.T, pričom spevák Erik Grönwall je už aktuálne bývalým členom H.E.A.T a novým členom inej legendy: Skid Row. New Horizon sa na novinke "Gate of the Gods" pohybujú v úplne inom štýle, ako domovské kapely chalanov a to v Power Metal -e.
Skladateľom hudby a mozgom kapely je Jona Tee, ktorý má na starosti skoro všetky nástroje od gitár, klávesových nástrojov, bassy a podporných vokálov. Album výborne kombinuje nápaditú hudbu (postavenú na silných gitarách a doplnením klávesov) s výborným a silným spevom. Ani by som nepovedal, že rockový spev mierne zafarbený metalom bude tak výborne pasovať k metal -ovej hudbe. Erik má melodický, ale silný hlas, ktorý je v určitých miestach mierne chrapľavý.
Zároveň musím vyzdvihnúť kvalitný zvuk album - z môjho pohľadu až luxusný: všetky nástroje sú výborne počuteľné.
Zostavu dopĺňajú nasledujúci hosťujúci muzikanti: Robban Bäck (Mustasch, Gathering of Kings, Autumn's Child) - bicie, a následne gitaristi v rôznych piesňach: Sam Totman (DragonForce) - track 9, Rob Love Magnusson (Dynazty) - track 6, Dave Dalone (H.E.A.T) - track 3, Niko Vuorela (Temple Balls) - tracks 4, 5, 9, Laucha Figueroa - tracks 2, 7, 8, 10.
1 like