Luck of the Corpse Review

LabelsRelapse Records
Length36:39
Ranked#99 for 1991 , #5,790 all-time
Album rating :  84 / 100
Votes :  5  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  70 / 100
Debutové album sa pohybuje štýlovo v Old School Death Metal -e s prvkami Thrash. Oproti neskoršej tvorbe nie je až tak zaujímavé + neobsahuje moc výrazných momentov, keďže v danom období, ale aj teraz hraje takýmto štýlom množstvo iných deathových kabiel. Špičku od priemeru delí práve originalita, prípadne sila hudobných nápadov, čo tu viac menej stagnuje. Taktiež growling/rev je zatiaľ skôr priemerný, keďže až pri neskorších albumoch využíval King Fowley svoje hlasové možnosti a pestrejší, aj keď stále agresívny prejav. Taktiež mal na starosti aj bicie, ktoré sú prevažne rýchle a zahrané tak, akoby sa stále za niečim naháňali a nestíhali to. Z celého albumu je najpodarenejšia gitarová hra, ktorá je aj dobre nazvučená (gitaristi boli vždy silnou stránkou Deceased), aj keď aj tu sú od neskoršej tvorby počuteľné rozdiely. Chýbajú kvalitné melodické nápady z ich neskoršieho obdobia a výrazné sóla. Možno je to spôsobené aj tým, že album je posledným počinom dlhoročného gitaristu (podieľal sa hlavne na predošlých demonáhravkach a EP) - Doug Souther. Niektoré piesne sú lepšie, iné priemerné a z môjho pohľadu patrí v ich diskografii za najslabšie radové album - akoby jednotvárnejší a nudnejší predchodca svojich neskorších kvalitných nástupcov.
2 likes

1.Fading Survival2:5987.52
2.The Cemetary's Full3:03852
3.Experimenting With Failure2:25852
4.Futuristic Doom3:2082.52
5.Haunted Cerebellum2:5582.52
6.Decrepit Coma3:07802
7.Shrieks from the Hearse3:24802
8.Psychedelic Warriors5:15802
9.Feasting on Skulls3:39802
10.Birth by Radiation4:2082.52
11.Gutwrench1:5982.52

• Mark Antone Adams: Guitar
  • Doug Souther: Guitar
  • King Fowley: Drums, Vocals
  • Les Snyder: Bass
10,035 reviews
Zombie Hymns
Zombie Hymns Review (2002)  [Compilation]
level 21 Megametal   75/100
Sep 30, 2019       Likes :  2
opäť kompilácia prerobených piesní - coverov, tentoraz narozdiel od punkových prerábiek "Rotten to the Core" z roku 2004 je bližšia môjmu srdcu, keďže vzdáva poklonu prevažne metal-ovým a pár rock-ovým kapelám (Exciter, Sodom, Iron Maiden, Voivod, Ozzy, Metal Church, Saxon, Kreator, Slayer, atď.). Je to celkom podarené, na druhej strane nie som moc priaznive... Read More
Luck of the Corpse
▶  Luck of the Corpse Review (1991)
level 21 Megametal   70/100
Sep 29, 2019       Likes :  2
Debutové album sa pohybuje štýlovo v Old School Death Metal -e s prvkami Thrash. Oproti neskoršej tvorbe nie je až tak zaujímavé + neobsahuje moc výrazných momentov, keďže v danom období, ale aj teraz hraje takýmto štýlom množstvo iných deathových kabiel. Špičku od priemeru delí práve originalita, prípadne sila hudobných nápadov, čo tu viac menej stagn...
Worship the Coffin
Worship the Coffin Review (2009)  [Compilation]
level 21 Megametal   40/100
Oct 10, 2019       Likes :  1
Opäť rovnaký prípad (negatívny pohľad) ako pri kompilácii z roku 2004 "Return To The Evil Side". Kompilácia (2CD) pozostáva z piatich demo-nahrávok a to: 1. z roku 1989 - "Nuclear Exorcist" ; 2. z roku 1990 - "The Day Of Death Live" ; 3. z roku 1988 - "Birth By Radiation" ; 4. z roku 1986 - "The Evil Side Of Religion" ; 5. z roku 1989 - "One Night In The Cemetery" v d... Read More
Return to the Evil Side
Return to the Evil Side Review (2004)  [Compilation]
level 21 Megametal   40/100
Oct 1, 2019       Likes :  1
toto hodnotím len preto, aby si niekto náhodou na základe danej nepodarenej kompilácie neurobil zlý názor na Deceased, ktorých neskoršia tvorba je podarená. Je to určené skôr pre deathových fans demo-nahrávok + ich najstaršej a pôvodnej tvorby, prípadne tým najskalnejším, ktorým nevadí otrasná kvalita zvuku a biedna nevyvážená hudba s otrasným revom/g... Read More
Artists : 46,202
Reviews : 10,035
Albums : 165,701