Zombie Hymns Review

GenresDeath Metal, Thrash Metal
LabelsCrook`d
Length1:10:02
Album rating :  75 / 100
Votes :  1  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  75 / 100
opäť kompilácia prerobených piesní - coverov, tentoraz narozdiel od punkových prerábiek "Rotten to the Core" z roku 2004 je bližšia môjmu srdcu, keďže vzdáva poklonu prevažne metal-ovým a pár rock-ovým kapelám (Exciter, Sodom, Iron Maiden, Voivod, Ozzy, Metal Church, Saxon, Kreator, Slayer, atď.). Je to celkom podarené, na druhej strane nie som moc priaznivec samostatných albumov zložených len z piesní cudzích kapiel. Skôr oceňujem, keď skupiny po predstavení (nahraní) svojich piesní - pôvodného materiálu doplnia album jedným prípadne aj viacerými covermi - prerábkami, ale to len ako bonus.
2 likes

1.Black Metal (Venom cover)3:18-0
2.Violence And Force (Exciter cover)3:30-0
3.Witching Metal (Sodom cover)2:59-0
4.2 Minutes To Midnight (Iron Maiden cover)5:45-0
5.S.A.T.O. (Ozzy Osbourne cover)4:18-0
6.Blower (Voivod cover)2:40-0
7.Doomed By The Living Dead (Mercyful Fate cover)4:52-0
8.Dis-Organ-Ized (Impetigo cover)1:31-0
9.Die By The Sword (Slayer cover)2:52-0
10.Not To Touch The Earth (The Doors cover)3:49-0
11.Metal Church (Metal Church cover)4:18-0
12.Wrathchild (Iron Maiden cover)2:40-0
13.Bombs of Death (Hirax cover)3:00-0
14.Fire In The Sky (Saxon cover)3:27-0
15.Nuns Have No Fun (Mercyful Fate cover)4:03-0
16.Headhunter (Krokus cover)3:25-0
17.Stay Clean (Motörhead cover)2:39-0
18.Die Hard (Venom cover)2:47-0
19.Tormentor (Kreator cver)2:46-0
20.Chemical Warfare (Slayer cover)5:22-0
10,035 reviews
Zombie Hymns
▶  Zombie Hymns Review (2002)  [Compilation]
level 21 Megametal   75/100
Sep 30, 2019       Likes :  2
opäť kompilácia prerobených piesní - coverov, tentoraz narozdiel od punkových prerábiek "Rotten to the Core" z roku 2004 je bližšia môjmu srdcu, keďže vzdáva poklonu prevažne metal-ovým a pár rock-ovým kapelám (Exciter, Sodom, Iron Maiden, Voivod, Ozzy, Metal Church, Saxon, Kreator, Slayer, atď.). Je to celkom podarené, na druhej strane nie som moc priaznive...
Luck of the Corpse
level 21 Megametal   70/100
Sep 29, 2019       Likes :  2
Debutové album sa pohybuje štýlovo v Old School Death Metal -e s prvkami Thrash. Oproti neskoršej tvorbe nie je až tak zaujímavé + neobsahuje moc výrazných momentov, keďže v danom období, ale aj teraz hraje takýmto štýlom množstvo iných deathových kabiel. Špičku od priemeru delí práve originalita, prípadne sila hudobných nápadov, čo tu viac menej stagn... Read More
Worship the Coffin
Worship the Coffin Review (2009)  [Compilation]
level 21 Megametal   40/100
Oct 10, 2019       Likes :  1
Opäť rovnaký prípad (negatívny pohľad) ako pri kompilácii z roku 2004 "Return To The Evil Side". Kompilácia (2CD) pozostáva z piatich demo-nahrávok a to: 1. z roku 1989 - "Nuclear Exorcist" ; 2. z roku 1990 - "The Day Of Death Live" ; 3. z roku 1988 - "Birth By Radiation" ; 4. z roku 1986 - "The Evil Side Of Religion" ; 5. z roku 1989 - "One Night In The Cemetery" v d... Read More
Return to the Evil Side
Return to the Evil Side Review (2004)  [Compilation]
level 21 Megametal   40/100
Oct 1, 2019       Likes :  1
toto hodnotím len preto, aby si niekto náhodou na základe danej nepodarenej kompilácie neurobil zlý názor na Deceased, ktorých neskoršia tvorba je podarená. Je to určené skôr pre deathových fans demo-nahrávok + ich najstaršej a pôvodnej tvorby, prípadne tým najskalnejším, ktorým nevadí otrasná kvalita zvuku a biedna nevyvážená hudba s otrasným revom/g... Read More
Artists : 46,202
Reviews : 10,035
Albums : 165,701