Sing-Along Songs for the Damned and Delirious Review

LabelsAscendance Records
Length48:16
Ranked#99 for 2009 , #3,027 all-time
Album rating :  88.7 / 100
Votes :  6  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  90 / 100
druhé album pokračuje v smere prvotiny, avšak je viac prepracované a aj kvalitnejšie. Výhodou D.S.O. je, že aj keď by som ich zaradil hlavne do štýlu Experimentálny/Avant-Garde Rock/Metal, ich hudba je vždy postavená na kvalitných melódiách a piesne, aj keď sú rozmanité majú kvalitnú štruktúru (nie je to len pozliepaný zhluk rôznych zvukov). Piesne obsahujú rôzne orchestrálne, swingové a jazzové prvky, ktoré sú dosahované rôznymi hudobnými nástrojmi ako trubky, čelo, klarinet, klavír, rôzne perkusie, elektronické nástroje, atď. Oproti debutu sú gitary lepšie (výraznejšie a tvrdšie) nazvučené, taktiež basa a bicie sa mi zdajú byť pestrejšie. Väčší priestor dostali aj mužské hlasy, aj keď prim naďalej má ženský melodický a operný spev - čo je len dobré. Podarené a pestré album.
3 likes

1.A Tapdancer's Dilemma5:12952
2.A Rancid Romance4:27952
3.Lucy Fears The Morning Star6:34952
4.Bedlam Sticks3:29952
5.New World Windows5:56952
6.Siberian Love Affairs0:5882.52
7.Vodka Inferno4:08952
8.Memoirs Of A Roadkill3:30952
9.Ricerca Dell'Anima5:34952
10.Stratosphere Serenade8:251003
10,030 reviews
Pacifisticuffs
level 21 Megametal   85/100
Mar 30, 2019       Likes :  3
najzásadnejšou zmenou na poslednom albume, ktorá má aj vplyv na celkový výsledok albumu je zmena speváčky: výbornú AnnLouice Lögdlund nahradila Kristin Evegård, ktorá má odlišný hlasový prejav - je svojská. Mierne sa posunula aj hudba, aj keď len mierne pretože v danom štýle sú zmeny samozrejmé. Naďalej sa pohybujú v Experimentálnom/Avant-Garde Rock/M... Read More
▶  Sing-Along Songs for the Damned and Delirious Review (2009)
level 21 Megametal   90/100
Mar 30, 2019       Likes :  3
druhé album pokračuje v smere prvotiny, avšak je viac prepracované a aj kvalitnejšie. Výhodou D.S.O. je, že aj keď by som ich zaradil hlavne do štýlu Experimentálny/Avant-Garde Rock/Metal, ich hudba je vždy postavená na kvalitných melódiách a piesne, aj keď sú rozmanité majú kvalitnú štruktúru (nie je to len pozliepaný zhluk rôznych zvukov). Piesne obsa...
Swagger & Stroll Down the Rabbit Hole
level 21 Megametal   85/100
Nov 17, 2021       Likes :  1
hudba Diablo Swing Orchestra je založená na kombinovaní a netradičných hudobných postupoch, pričom aktuálne album "Swagger & Stroll Down the Rabbit Hole" obsahuje Experimentálny/Avant-Garde Rock/Swing s naozaj už len občasnými prvkami metal -u. Oproti predošlým albumom som sa do hudby dostával ťažšie, avšak následne som ocenil kvalitu albumu. Je to možno sp... Read More
Artists : 46,187
Reviews : 10,030
Albums : 165,615