Pacifisticuffs Review

LabelsCandlelight Records
Length44:23
Ranked#122 for 2017 , #4,246 all-time
Album rating :  85.7 / 100
Votes :  7  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  85 / 100
najzásadnejšou zmenou na poslednom albume, ktorá má aj vplyv na celkový výsledok albumu je zmena speváčky: výbornú AnnLouice Lögdlund nahradila Kristin Evegård, ktorá má odlišný hlasový prejav - je svojská. Mierne sa posunula aj hudba, aj keď len mierne pretože v danom štýle sú zmeny samozrejmé. Naďalej sa pohybujú v Experimentálnom/Avant-Garde Rock/Metal -e, avšak zmenila sa štruktúra piesní a zvuk niektorých nástrojov (či už gitary, bicie, klávesy, atď.) + aj celkový sound. Viac využívajú klávesové netradičné zvuky a dalo by sa povedať, že aj elektroniku, pričom samozrejme naďalej využívajú klasické nástroje a orchestrálne + swingové prvky. V celkovom výsledku je album dobré, aj keď predošlé sa mi páčili o niečo viac, ale to už je vec vkusu.
3 likes

• Kristin Evegård : Lead Vocals, Piano
  • Daniel Håkansson : Lead Vocals, Guitar
  • Pontus Mantefors : Guitar, Synthesizer, FX, Vocals
  • Anders "Andy" Johansson : Bass
  • Johannes Bergion : Cello, Backing Vocals
  • Martin Isaksson : Trumpet, Backing Vocals
  • Daniel Hedin : Trombone, Backing Vocals
  • Johan Norbäck : Drums
10,029 reviews
Pacifisticuffs
▶  Pacifisticuffs Review (2017)
level 21 Megametal   85/100
Mar 30, 2019       Likes :  3
najzásadnejšou zmenou na poslednom albume, ktorá má aj vplyv na celkový výsledok albumu je zmena speváčky: výbornú AnnLouice Lögdlund nahradila Kristin Evegård, ktorá má odlišný hlasový prejav - je svojská. Mierne sa posunula aj hudba, aj keď len mierne pretože v danom štýle sú zmeny samozrejmé. Naďalej sa pohybujú v Experimentálnom/Avant-Garde Rock/M...
Sing-Along Songs for the Damned and Delirious
level 21 Megametal   90/100
Mar 30, 2019       Likes :  3
druhé album pokračuje v smere prvotiny, avšak je viac prepracované a aj kvalitnejšie. Výhodou D.S.O. je, že aj keď by som ich zaradil hlavne do štýlu Experimentálny/Avant-Garde Rock/Metal, ich hudba je vždy postavená na kvalitných melódiách a piesne, aj keď sú rozmanité majú kvalitnú štruktúru (nie je to len pozliepaný zhluk rôznych zvukov). Piesne obsa... Read More
Swagger & Stroll Down the Rabbit Hole
level 21 Megametal   85/100
Nov 17, 2021       Likes :  1
hudba Diablo Swing Orchestra je založená na kombinovaní a netradičných hudobných postupoch, pričom aktuálne album "Swagger & Stroll Down the Rabbit Hole" obsahuje Experimentálny/Avant-Garde Rock/Swing s naozaj už len občasnými prvkami metal -u. Oproti predošlým albumom som sa do hudby dostával ťažšie, avšak následne som ocenil kvalitu albumu. Je to možno sp... Read More
Artists : 46,177
Reviews : 10,029
Albums : 165,589