Maleficium Review
Band | |
---|---|
Album | Maleficium |
Type | Album (Studio full-length) |
Released | 1996 |
Genres | Power Metal |
Labels | Black Mark Production |
Length | 1:04:50 |
Ranked | #35 for 1996 , #1,255 all-time |
Album rating : 96.3 / 100
Votes : 3 (1 review)
Votes : 3 (1 review)
January 8, 2013
Z môjho pohľadu je to ich najlepšie album a jedno z najlepších v rámci žánru, pričom štýlovo pokračuje v kombinácii Power/Doom Metalu s prvkami Thrash -u, pričom melódie a celkovo aj hudba sa prevažne pohybuje v temnej / melancholickej polohe. Zostava ostala oproti predošlému albumu nezmenená. Oproti minulosti využívajú na doplnenie atmosféry viac klávesové a akoby symfonické prvky (dokonca aj zbor). Naďalej využívajú výhody dvoch hutných gitár, či už zdvojeným riffovaním (niekedy aj v odlišnom tóne) alebo vyhrávkami, prípadne jedna gitara páli riffy a druhá ju dopĺňa vyhrávkami/sólami. Gitarové nápady sú stále silnou stránkou skupiny, sú pestré a nenudia. Bicie sú prevažne v strednom tempe, pričom majú výborný zvuk a sú aj zaujímavé. Basa rovnako ako aj pri predošlých albumoch prevažne kopíruje riffy a dáva im hutnejší podklad.
Výborný spevák Charles Rytkönen naďalej predvádza svoj kvalitný melodický, jemne zachrípnutý spev, pričom využíva aj nižšie polohy, šepot, výkriky a zdvojený spev, čiže jeho hlas je pestrý. Je ľahko rozpoznateľný a pre kapelu charakteristický. Na prednom obrázku (covery) zobrazili ďalší zaujímavý motív, pričom opäť využili aj motív presýpacích hodín nabitých akoby "elektrinou". Opäť zopakujem - výborné album.
Výborný spevák Charles Rytkönen naďalej predvádza svoj kvalitný melodický, jemne zachrípnutý spev, pričom využíva aj nižšie polohy, šepot, výkriky a zdvojený spev, čiže jeho hlas je pestrý. Je ľahko rozpoznateľný a pre kapelu charakteristický. Na prednom obrázku (covery) zobrazili ďalší zaujímavý motív, pričom opäť využili aj motív presýpacích hodín nabitých akoby "elektrinou". Opäť zopakujem - výborné album.
Track listing (Songs)
title | rating | votes | ||
---|---|---|---|---|
1. | The Chamber of Confession | 85 | 1 | |
2. | The Source of Pain | 100 | 1 | |
3. | Victim of the Inquisition | 100 | 1 | |
4. | Madness | 100 | 1 | |
5. | A Final Farewell | 100 | 1 | |
6. | Maleficium | 100 | 1 | |
7. | It | 100 | 1 | |
8. | Master of the Masquerade | 100 | 1 | |
9. | Witches Garden | 100 | 1 | |
10. | Dragons Lair | 100 | 1 | |
11. | The Devil in Me | 95 | 1 | |
12. | Where Fallen Angels Rule | 100 | 1 | |
13. | Creatures of the Hierarchy | 100 | 1 | |
14. | Nemesis | 100 | 1 |
Line-up (members)
- Charles Rytkönen : Vocals
- Tony Eriksson : Guitars
- Daniel Persson : Guitars
- Joakim Heder : Bass
- Jonas Soderlind : Drums
- Guest Musicans :
- Thomas Persson : Track 8 Guitar (Nemesis)
- Keyboards : Ulf Peterson
10,047 reviews
cover art | Artist | Album review | Reviewer | Rating | Date | Likes | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Songs the Night Sings Review (2019) | 100 | Nov 9, 2019 | 16 | ||||
100 | Nov 8, 2019 | 6 | |||||
Covenant Review (1993) | 100 | Oct 28, 2019 | 2 | ||||
100 | Oct 28, 2019 | 3 | |||||
Human Review (1991) | 100 | Oct 28, 2019 | 7 | ||||
▶ Maleficium Review (1996) | 100 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
Έσοπτρον Review (1995) | 100 | Oct 25, 2019 | 3 | ||||
Live in Zeitz Review (2016) [Live] | 100 | Oct 24, 2019 | 11 | ||||
Live in Sarpsborg Review (2017) [Live] | 100 | Oct 24, 2019 | 5 | ||||
Live in Jessheim Review (2017) [Live] | 100 | Oct 24, 2019 | 6 | ||||
Leprosy Review (1988) | 100 | Oct 20, 2019 | 7 | ||||
Altars of Madness Review (1989) | 100 | Oct 20, 2019 | 4 | ||||
Scream Bloody Gore Review (1987) | 100 | Oct 20, 2019 | 4 | ||||
The Gathering Review (1999) | 100 | Oct 18, 2019 | 1 | ||||
Destiny Review (1998) | 100 | Oct 17, 2019 | 6 | ||||
Hybrid Theory Review (2000) | 100 | Oct 8, 2019 | 7 | ||||
Departure Songs Review (2015) | 100 | Oct 7, 2019 | 4 | ||||
Horror Review (2019) | 100 | Oct 5, 2019 | 3 | ||||
Gods of Violence Review (2017) | 100 | Oct 4, 2019 | 3 | ||||
In Cauda Venenum Review (2019) | 100 | Oct 3, 2019 | 18 |