Captain Time Spacer (Part 1) Review

LabelsAccelerated Evolution
Length1:40:31
Ranked#31 for 2024 , #9,036 all-time
Album rating :  47.5 / 100
Votes :  12  (2 reviews)
Reviewer :  level 21         Rating :  75 / 100
vypočul som si pár krát album "Captain Time Spacer (Part 1)" od skupiny (projektu?) Galexia a musím napísať, že nie je to až také zlé, aké má album aktuálne hodnotenie, ale nie je to ani také dobré, ako albumu dával/dávali niektorí pár týždňov dozadu (pravdepodobne jedna osoba, preto sú asi duplicitné sto a deväťdesiatpäť bodové recenzie už vymazané). Dobré taktiež už je, že rovnaké album tu nie je pod podobnými názvami dva krát, ako to bolo cca týždeň dozadu. Ale teraz k hudbe, čo je určite dôležitejšie.
Po hudobnej stránke sa Galexia snaží pohybovať v Prog. Rock -ovej a občas aj Metal -ovej oblasti, pričom občas využíva aj iné prvky ako pop, priemerné reggae, soft rock alebo aj alternatívu. Nevýhodou albumu je to, že hlavný skladateľ albumu si na seba zobral veľké sústo, ktoré moc nezvládol. Album má veľkú dĺžku 1:40:31, pričom určite sa dalo skrátiť na hodinu alebo 70 minút a vyhodiť niektoré nudné alebo priemerné a zdĺhavé pasáže. Hlavne začiatok albumu je veľmi ťažkopádny a často aj nudný. Neskôr sa to našťastie rozbehne a sú tam aj podarené prvky a hudobné motívy, no opäť to je prekladané duplicitnými motívmi, stereotypom a občas aj nudou.Aj textovo sa album často motá v podobných a málo zaujímavých témach (hlavne často počuť slovo "Captain Time Spacer" - akoby iné slová ani neboli). Aj keď je na albume uvedený ako hosť Damian Wilson, moc často ho tam nepočujem. Skladateľovi odporúčam zobrať si do spolupráce skúseného alebo aspoň kritického producenta a občas aj posilu v podobe ďalších muzikantov.
Poslednou nevýhodou albumu je nudný obal s fotkou pravdepodobne hlavného mozgu kapely Kenneth Joseph Spaziani -ho. Pôsobí to nudne, to mohlo byť v strede alebo niekde inde v booklete.
2 likes