Renaissance Review

LabelsFrontiers Records
Length52:23
Ranked#91 for 2020 , #4,036 all-time
Album rating :  90 / 100
Votes :  3  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  95 / 100
Eternal Idol je ďalší z množstva skupín a projektov, na ktorých sa podieľa výborný Fabio Lione. Jeho kvalitný hlas si pozornejší fans mohli všimnúť už v kapele Labÿrinth a následne hlavne Rhapsody of Fire (pôvodne Rhapsody). Následne pôsobí v (Angra, Lione / Conti, Turilli / Lione Rhapsody) alebo pôsobil v (Athena, Vision Divine, Athena, Hollow Haze, atď) + v neskutočnom množstve iných projektov, prípadne ako hosť v spriatelených skupinách.
Výhodou, ktorú má Fabio Lione vo svojom hlase je pestrosť, široké rozpätie / rozmanitosť a sila hlasu (kvalita). Takisto je ľahko rozpoznateľný. Druhým hlasom (menej vyťaženým, ale stále dosť počuteľným a kvalitným) je ženský spev od Claudia Duronio (inak aj Serenade - tých som zatiaľ nikdy nepočul, takže neviem posúdiť kvalitu ich hudby, ale tu to ani nie je podstatné).
Samozrejme bez kvalitnej hudby by bol výsledok polovičný. Hudba je prevažne v strednom tempe, pričom je premenlivá a celkom príjemne plynie. Štýl kapely sa pohybuje v Symphonic Power Metal -e, pričom občas čerpajú z Heavy a málinko aj Gothic Metal -u. Doprovodná kapela je zostavená zo skúsených muzikantov ako Nick Savio - gitary, klávesy (inak Hollow Haze, Cyber Cross, Vicious Mary, ex-White Skull), Andrea Buratto - basa (inak Secret Sphere, Hell in the Club) a Enrico Fabris - bicie (inak Raintime, Fake Idols). Podarené album.
2 likes