Delirious Nomad Review

LabelsChrysalis
Length41:56
Ranked#35 for 1985 , #4,656 all-time
Album rating :  88.3 / 100
Votes :  3  (1 review)
Reviewer :  level 21         Rating :  90 / 100
druhé album pokračuje v Heavy Metal -ovom štýle, avšak oproti debutu sú piesne silnejšie a je aj rozmanitejšie. Gitarové riffy sú variabilnejšie a prepracovanejšie, sóla sú pestrejšie a nápaditejšie. Bicie a basa dopĺňajú hudbu, avšak taktiež nabrali na kvalite. John Bush naďalej spieva nižšie položeným, mierne chrapľavým spevom (oproti výškovým spevákom v rámci štýlu), avšak ak je potrebné, vie využiť aj výškový spev. Podarené, dalo by sa napísať "už dospelejšie" a nápaditejšie album. Zároveň aj obal je podarený (vrátane súvisiacej zadnej strany), aj keď je to odklon od rytierskej témy, ktorou sa prezentovali na ostatných albumoch z daného obdobia.
1 like

1.Long Before I Die2:47901
2.Nervous Man4:01901
3.Over the Edge4:51901
4.The Laugh4:21901
5.Conqueror4:28901
6.For the Sake4:23901
7.Aftermath5:31901
8.In the Hole3:50901
9.You're Never Alone4:37901
10.Released3:05901

• John Bush : Vocals
  • David Pritchard : Guitars
  • Phil Sandoval : Guitars
  • Joey Vera : Bass
  • Gonzo Sandoval : Drums
10,004 reviews
Symbol of Salvation
level 21 Megametal   90/100
Jun 23, 2019       Likes :  1
Symbol of Salvation je najznámejším albumom skupiny a v metalových kruhoch aj najviac uznávaným (zároveň aj pre mňa je to spolu s "Delirious Nomad" ich najlepšie album). Sú na ňom využité nápady, na ktorých pracoval pre kapelu pôvodný gitarista Dave Prichard, ktorý v 26 rokoch podľahol leukémii. Naďalej pokračujú v Heavy Metal -ovom štýle, ale je z ich... Read More
Delirious Nomad
▶  Delirious Nomad Review (1985)
level 21 Megametal   90/100
Jun 17, 2019       Likes :  1
druhé album pokračuje v Heavy Metal -ovom štýle, avšak oproti debutu sú piesne silnejšie a je aj rozmanitejšie. Gitarové riffy sú variabilnejšie a prepracovanejšie, sóla sú pestrejšie a nápaditejšie. Bicie a basa dopĺňajú hudbu, avšak taktiež nabrali na kvalite. John Bush naďalej spieva nižšie položeným, mierne chrapľavým spevom (oproti výškovým ...
March of the Saint
level 21 Megametal   85/100
Jun 17, 2019       Likes :  1
debutové album pokračuje v štýle tradičného Heavy Metal -u z predošlého EP, no piesne sú predsa kvalitnejšie. Z dnešného pohľadu už nezneje album tak tvrdo ako súčasné albumy daného štýlu (ozvučene sa predsa posunulo inde), avšak stále je podarené, miestami tam počujem dokonca Glam elementy, prípadne vplyv Hard Rock -u. Spev John -a Bush -a je skôr ni... Read More
Artists : 45,879
Reviews : 10,004
Albums : 164,490