Log In
Register Album reviews/comments
Collection Wish list
Warpath - Kill Your Enemy cover art
Band
Albumpreview 

Kill Your Enemy

(1996)
TypeStudio Full-length
GenresThrash Metal
LabelsSteamhammer
Album rating :  -
Votes :  0
Lyrics > W > Warpath Lyrics (10) >

Kill Your Enemy Lyrics

(10)
Submitted by level Eagles (2016-11-24)
1. Your Enemy (4:43)
I felt down.
Again, again there is no end.
It returns, yeah, into my face.
You won’t like, what you’ll see, end the depression.
You won’t believe, how ugly this shit could be.
So, I felt down…
Again and again always fightin’ my way straight through.
What, shows up, gotta be fought.
Can’t stand the pressure, builds up around.
Gettin’ squeezed !
In puke, in puke I’ll be drowned !
Yeah, you stand alone.
Yeah, you’ll be left alone.
Cruel, insane, bleed, suffer, sufferin’, disbelieve.
It’s got to be, forever !
Forced to bleed …
Forever !
2. A Matter of Fact (3:15)
The way you look at me let me know
That you don’t see what’s goin’ on all around.
So, just let me tell ya somethin’
that you may need to know:
You can’t stand the pressure, never find a treasure,
There’s not much to see for you, no way outta misery
You simply cannot look into my eyes
Especially when I criticize reality and truth,
Build all your fears so
So, just let me tell ya somethin’
That you may need to know:
You can’t stand the pressure, never find a treasure,
There’s not much to see for you, no way outta misery
Never give out, never in, never give up.
It’s the way you look at me…
3. Die Maschine (5:30)
I am the so called mean machine.
That fuckin’ dial at my head,
it’s choosin between four settin’s.
Mean ! I don’t give a fuck on your feelings.
And you won’t get a grip
On how mean that mean machine could be.
Mean ! Sure, I’m low-minded.
The mean machine.
And I don’t give a shit on who you are.
All I know is killin, all I want is killin’.
Kill you, kill ya !

I am the so called mean machine.
That fuckin’ dial at my head,
it’s choosin between four settin’s:
4. Frustration Grows (3:52)
No, fuckin’ way. I don’t get a grip.
Now, we’re lookin’ at what we once had.
Well, I don’t know, what pushes us so far.
Don’t wanna think, just fuck you up.
Frustration grows
You found your way, that’s whatya said.
I can’t effort, it’s just drivin’ me mad.
So, fuckin’ sad, friendship’s got polluted.
So, that’s what you want, goddamn stupid.
But now I know, I was a fool.
It’s oppressin’ me, why can’t we forget it.
Feels like a mirror in my face,
it’s like everybody else is fuckin’ me.
Can’t face my problems,
Why can’t I forget ‘em.
Ain’t got no real need to risk, it’s like both of us.
Is smashin’ me.
Everybody is smashin’ me.
Everybody is fuckin’ me.
5. Outburst of Rage (3:37)
My anger turns to rage, like I never felt before.
It grows, it grows it’s gettin’ bigger,
I can’t stand it anymore.
Creepin’ up, inside of me furious anger.
Ragin’ feelings, without control are
pushin’ me into the faint.
Violent thoughts, aggressions grow,
Cruel, brain-bustin’ pain.
Creepin’ up…
Uaargh, fuck it !
The pressure behind my eyes, psychotic suicide.
Ugly feelings will blow my mind, thinkin’ like a Mr. Hyde.
Creepin’ up… Outburst of rage
6. The Struggle (5:05)
So ugly, suicide, the last step.
Am I right ? So evil, no defense, the pain.
There’s no drain away.
Escape, to my side, there’s a way.
Maybe, somethin’ right ?
Solution alright start to fight,
so now I start to fuckin’ fight !
I got my fist brain’s insane,
blood’s spillin’ all over me,
such a scene I’ll never forget it
No escape I rip you off !
Kill you smashed brain over me yeah !
Kill you fuck !
7. Sign of Hard Times (Cro-Mags cover) (3:39)
Hard times are comin your way
You're gonna have to rise above it some day
Organize your life and figure it out
Or you'll go under without a doubt

Hard times! Hard times!
Seems I'm being forced into a mold
Hard times! Hard times!
Forcin me and I'm growin cold

Hard times are coming through
But if you're hard they won't get to you
They're gonna try to drive you into the ground
But never surrender, never go down!

Hard times! Hard times!
Seems I'm being forced into a mold
Hard times! Hard times!
Forcin me and I'm growin cold

Cromag!
Warpath!
Breakout!
Now!

----------------------------------------------------------------------------------

Signs of the times, they're all around us
No one will look you in the eye you don't know who to trust
I'm lookin around me and don't like what I see
Corruption and darkness all around me

Cause these, these are the signs of the times
Seems like they're losing their minds
These are the signs of the times

Do you think that we're really progressing
Just seems to me like some steady regression
I'm lookin on and watchin it corrode
Gotta hold back or I'm gonna explode

Cause these, these are the signs of the times
Seems like they're losing their minds
These are the signs of the times

Take a look at where we're going
I'm seeing the signs and what they're showing
I'm totally in disbelief
Of modern man and all his grief

Cause these, these are the signs of the times
Seems like they're losing their minds
These are the signs of the times

Cause these, are the signs
These are the signs of the times
8. Stomp (2:42)
Insane. We’re stronger. Marchin’.
Marchin’ over the faith you used to have.
So, suffer, suffer your way now.
As we stomp on you.
We’ll never walk the way that is yours.
You’ll be left ! Fuck off !
9. Overrollin' (8:22)
It’s cuttin’ every knot of my brain’s disastrous pain.
Hit me like a goddman fist,
that may be the cause for my cancer.
Inside my brain it’s getting’ hot,
Sledge-hammerin’ on top.
Ran through it many times before,
There’s no deal with it anymore.
Hand on head, which keeps under water.
Constant pressure, souls fed up, fed up with laughter.
It’s cuttin’… Pressure, sledge-hammer

Again I felt down.
Face’s smashed on what I once had,
On where they used to step.
Over, it’s over, yeah I should regret.
The left alone.
Own fist, through own guts !
Bashed against what I should do,
All inner strengths gone !
The left alone.
Own fist, through own guts !
This selfuglyness builds up in front of me.
I am fallin’. Crawlin up’ through the mud,
Built up myself.
Gotta get through, gotta find out.
Oh, no. Face the fight !
10. Kill Your Enemy 2 (3:51)
Dark beyond process, process stand still –
Alone the dirt of the past leaves the skin.
Every pore is breathless.
Standin’ beside, watchin’ me.
Apocalyptic visions risin’ beyond.
Power-floadin’, through the bolts,
Which are sticked in my head.
Between ‘em: Flashes made outta fear
And torturin’ disbelief.
Goin’ down, non-risin’ will,
Fightin’ against myself, selfhate,
Brings what I’m beggin’ for.
The sun of the past burns my eyes.
A tear drops.
But livin’ in the past makes me growin’ old !
Info / Statistics
Artists : 31,361
Albums : 110,860
Reviews : 7,095
Lyrics : 135,102
Top Rating
 Rainbow
Long Live Rock 'N' Roll
 rating : 92.4  votes : 26
 Exodus
Bonded By Blood
 rating : 90  votes : 40
 Edguy
Rocket Ride
 rating : 87.6  votes : 37